Kinder Surprise

2013-05-13
17:30:00

What an awesome day!!
Idag måste jag säga är en riktigt bra dag! 
Började med en ordentlig frukost; nypressad apelsinjuice, kaffe och rostad macka med sylt och philadelphia. Sen var jag och provjobbade på Travel Bar här i Gotic och det gick supér! Ska dit igen imorgon och även onsdag och förhoppningsvis får jag vara kvar där. Riktigt skönt ställe och härliga människor måste jag säga.
 
Nu har jag precis gjort lite yoga med min rumskamrat och ska snart ut och gå med henne och Kifa lite. Härligt väder idag, varmt och skönt :)
 
Några härliga bilder i Barceloneta, Barcelona
 
 

Så jag hoppas dagen fortsätter som den gjort. Behöver det efter allt som gått "fel" på sistone. 
Ha en riktigt trevlig dag ni med nu!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: