Kinder Surprise

2013-05-30
13:06:59

Barcelonas next top model!
Okej, nu kanske jag överdrev liite med rubreken.. Men jag var på en fotografering igår innan jobbet!
 
Ganska kul hur det hände faktiskt. Tog en ciggpaus på jobbet och satt i en gränd när en kille gick förbi och stannade när han såg mig. Snackade dock bara spanska men jag förstod tillräckligt. Han var fotograf och ville fota mig!! Så fick hans kort och frågade lite mer om det över mail och igår hände det hihi
 
 
 
 
 
 
Är faktiskt riktigt nöjd med bilderna! Trodde ärligt talat inte att jag kunde se så bra ut haha
Så dessa kommer alltså ut på hans sida och facebook där butiker, restauranger och liknande kan hitta sin nya reklamtjej. Jag förväntar mig inte direkt att någon vill ha mig men det är en kul grej!
 
Och nu ligger jag i sängen  bakfull.. Dricker alldeles för mycket nu för tiden, skyller på jobbet.. Men äsch, lite kul får man väl ha? Ska bara vila upp mig lite innan jag jobbar igen vid 4. Here we go again!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: