Kinder Surprise

2013-05-21
14:01:52

Back in business
Jag måste bara säga.. Jag älskar mitt nya jobb!!
En vecka har jag jobbat på Travel Bar i Gotic och verkligen stormtrivs! Och de verkar vara nöjda med mig dessutom så är i alla fall kvar där över sommaren.
Känns så bra att vara tillbaka i restaurang branschen. Callcenter är iiiinte min grej, blä. Sitta på ett kontor.. Upprepa samma j*vla grejer om och om igen dag efter dag.. ALDRIG MER!
Har ni vägarna förbi Barcelona får ni se till att komma förbi en sväng på en öl :)
 
 
 
En av tavlorna där inne, får en att fundera..
 
 

Och annars ja.. Jag har fått en del frågor om vad som hände med Robin, mitt ex som jag flyttade hit med. Det har gått lite fram och tillbaka mellan oss här under detta halvåret. Svårt att sluta träffas när man har en hund tillsammans och allt. Och nu har vi faktiskt börjat prata om att flytta ihop igen! 
Jag vet inte hur det kommer bli, men båda ska lämna våra rum den 1 juli så vi ser väl hur det går. 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: