Kinder Surprise

2013-05-10
18:29:00

7 månader sen
Då sitter man här i sin stoora säng (har jag nämnt att jag bytat rum till ett större med subbelsäng och egen balkong?) och kan faktiskt använda internet för en gång skull!
För nån timma sen kom jag hem från flygplatsen där jag lämnat av min mamma. Efter 7 månader har jag äntligen fått träffa henne igen och ja, det blev väldigt känslosamt när vi möttes först, tårarna rann..
Nu har hon i alla fall fått uppleva Barcelona både från turistsidan och.. den andra sidan :)
 
 
Mamma hade med sin kamera så klart man ska fota allt möjligt. Men alla bilder kan man ju inte ta med här heller..
Nu har jag precis duschat Kifa eftersom hon har fått en ny hobby! Att rulla sig i kiss.. Fyy vad det stinker! Knappt att hennes melonschampo funkar.
Och fredag är det ja. Blir väl att man går ut och tar en öl men är helt slut som man alltid är efter att man haft besök. 
 
Och förresten! Jobbar ju inte kvar på callcentret (tack o lov!) så imorgon ska jag provjobba på en bar och måndag på en anna. Wish me luck!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: