Kinder Surprise

2012-09-19
03:06:35

Surfing
Ohh jag bara sitter och drömmer om Barcelona! Något som jag velat testa och lära mig så länge jag kan minnas är att surfa och det ska jag minsann göra sen!!
 
 
En riktigt häftig sport måste jag säga och tror jag skulle älska det hihi
Ska ta dykarcertifikat också har jag tänkt. Det finns så mycket att göra där nere! Jämfört med Sverige i alla fall haha
 
Men man kan ju undra lite.. Vafan göra jag uppe 3 på natten och "dag"drömmer? Jo, är i min hemstad nu och ska ta tåget tillbaka vid 6 sååå.. Jag vet att jag inte kommer upp då så får dygna, suck.
Men men, fått en del saker avklarade i alla fall! Vart på jobbet och hämtat min grejer, hämtat våra sista saker från lägenheten och kört fram och tillbaka och hit och dit. Måste tyvärr tillbaka tidigt eftersom Kifa ska få sin sista vaccination imorgon + att jag ska tvätta + att jag ska skjutsa en kompis. Fullt upp som vanligt yess
 
Sätter mig väl och kollar en film eller nåt, kompisarna jag är hos har däckat så de ger ju inte så mycket underhållning (om man inte gör ett litet bus på de små sovande hehehe... (men det är jag för snäll för)).
 

Bueno noches ~

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: