Kinder Surprise

2012-09-21
13:19:08

Ny dag, nya möjligheter!
Ahh va seg jag är på att gå upp på morgonen! Eller morgon och morgon, gick upp vid 11 haha
Så segt det är att varken ha skola eller jobb att gå till. Men om en vecka drar vi och sen lär jag ha mycket att göra. Killarna har fått jobb nu, så glad jag blir! Men lite förvånad att dem lyckades få jobb före mig hahaha
 
Sen ska en till med! Michaels syster så jippie, en tjej! Kommer underlätta mycket med vägbeskrivning dit (killarna kan INTE säga vart man ska åka med bilen) och så har jag nån att snacka med. Antagligen är hon bara med några veckor, hon ville komma iväg lite efter att hon blev dumpad och det förstår jag. Ska nog kunna få henne att glömma idioten och ha kul i stället!
 
 
Våra bebisar, Kifa och Charlie!
 

Ska tydligen med Matilda till stan snart. Ska se om jag kan passa på att ladda på ett kontantkort så jag också har en mobil. Skitsegt utan ju ~

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: