Kinder Surprise

2012-09-13
18:06:36

Jag tänker INTE ge upp
Det är så mycket för mig nu att jag ibland får lust att bara ge upp. Egentligen har jag för mycket ansvar än vad en 18 åring borde ha, men det är trots allt jag som valt det och vet inte direkt nåt annat sätt jag skulle kunna leva på. Och självklart så kommer jag aldrig ge upp! Visst att man kan få nån kväll ibland och bara skita i allt och tycka synd om sig själv, men nästa dag måste man ändå upp och fortsätta. En liten paus blir det haha
 
Nu har jag precis fått mitt hår plattat och wow vilken skillnad. Har inte haft det plattat förutom enstaka tillfällen de senaste två åren. Nu ser man att mitt hår börjar bli längre och finare. Sliter inte alls lika mycket på det sen jag behöll mina lockar, ingen plattång, ingen hårfön eller andra massa grejer. Feeling good!
 
 
Nu är det i alla fall dags för att släppa hundarna lösa en stund så de får leka av sig ordentligt! Ni ska bara se hur dem leker. De kommer trivas jättebra som Barcelona-hundar ;) ~

Kommentar:
#1: astrid

Söt blogg! :)
Har du kanske lust med ett bloglovinbyte?

Svar: Tack! Din blogg ser också fin ut :)Men nej tack.
Amanda Henner

2012-09-14 @ 12:56:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: