Kinder Surprise

2012-09-23
23:20:10

Jag är bara så glad!!
Jag vet inte vad det är med mig men jag är bara så glad just nu! Känner en behaglig känsla i kroppen att allt kommer lösa sig och att allt kommer blir bra, vad som än händer. Plus att jag har en massa energi efter kaffet jag drack innan. Var hos killen bror som fyllde år, så mysig släkt han har och alla älskar mig hahaha
Nu har vi precis kollat på Forrest Gump (eller jag kollade, Matilda satt vid datorn och killarna spelade) och den var myyyycket bättre än vad jag kom ihåg! Vilken film asså, otroligt bra story och bra skådespelare. Måste erkänna att den gjorde mig tårögd lika många gånger som den fick mig att skratta, vilket var under hela filmen. 
 
 
 
 
 
 
Ska väl gå och lägga mig snart så det inte blir att vana att lägga mig sent och därefter gå upp sent. Måste förbereda mig till att åka ju! Men först ut med min lilla sötnos :) ~
 
 
Happy girl!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: