Kinder Surprise

2012-09-30
00:01:07

Första bilen!
 
Blir gaalen!! Så mycket krångel och skit det ska komma hela tiden! Köpte en bil igår (wohooo!!) men sen började den krångla rejält. Batteriet dog, har fått använda startkablar flera gånger nu för att få igång den och massa. Men ja, tydligen var det bara vi som hade gjort fel på nåt konstigt sätt så nu när vi vet så funkar den skitbra, tack o lov!
 
 
En chevrolet transporter. Inte vår bil på bilen men har inte hunnit ta någon bild själv än. Näästan lika fin :)
 

Men störtskön att köra! Är riktigt nöjd och tror den kommer ge en bra roadtrip. Fast inte direkt vad jag hade trott att min första bil skulle vara haha
 
Och nu är det riktigt nära!! Skulle egentligen åka imorgon morgon men då det blev krångel med bilen m.m. så blir det måndag morgon. BARCELONA!!!!
 
Så har packat klart allt idag och är 96% klara för att åka. Kan knappt bärga mig!
 
 
Min älskling har nog rätt, jag blir mycket bättre på bild när jag inte är beredd :) ~

Kommentarer:
#1: Glenn Henner

Min älskade dotter lycka till på färden och hoppas allt flyter bra på vägarna och om det dyker upp problem att det löser sej.Det var ju fina bilder på dej Frida är bra på att ta foto.Ha det bäst och hälsa Robin också.Många kramar PAPPA:-)

2012-09-30 @ 13:57:53
#2: Nathali

Tur att den började funka igen.. köpa en bil som inte fungerar är ju verkligen inget kul :)

Svar: Haha jo det kan man verkligen säga! Den klarade till och med sig hela vägen fram vilket är en stor lättnad, vi hade förberett oss på det värsta :P
Amanda Henner

2012-10-01 @ 11:28:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: