Kinder Surprise

2012-09-11
22:55:42

Done, check, yes!
Idag fick vi ändå en del saker gjort (eller mest jag). En kompis ska ta över vårt bredband och en annan har ikväll tagit över min iPhone med abonnemang. Usch va tomt det känns! Men det var ändå lika bra och så behöver jag inte tänka mer på det. Blir ju liiite dyrt att ha svenskt abonnemang i Spanien haha
Blir väl att jag skaffar nåt kontantkort resten av tiden här så blir det iPhone 5 sen! ;)
 


Kifa och Charlie (kompis hund som ska flytta med) har verkligen blivit bästa vänner! Så söta dem är :)


Måste ut med Kifa nu förresten och går nog och lägger mig om en stund, börjar redan bli trött. Imorgon är det mycket att göra och många telefonsamtal. 
Wish me luck ~
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: