Kinder Surprise

2012-09-04
17:19:45

Det tar aldrig slut!

Hela tiden är det flera saker jag måste göra, men hur mycket jag än gör så blir det vara mer! Undrar om jag någonsin kommer få ordning och kunna slappna av haha
Men det får Spanien fixa ;)
Nu har jag precis vaccinerat kifa så är på väg till jönköping för att sätta in pengar så räkningarna kan bli betalda. Sen måååste vi verkligen skaffa en ordentlig madrass och någonting att lägga kläderna i! Nu sover vi på en madrass som är tunn som ett täcke och det börjar kännas i ryggen. Samtidigt ligger kläder överallt aaaahhhhhh
Men egentligen, skiter jag i! För jag ska till Barcelona med mina älsklingar och slå ner alla problem på vägen !!!
Lycka till med era problem ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: