Kinder Surprise

2012-09-13
11:17:00

Det tar aldrig slut!
Mer och mer saker att göra, varje dag. Och ändå har jag inget jobb. Skitjobbigt att leva så här!
Det ska bli så underbart att flytta snart! Drömde om det inatt till och med, om roadtripen dit och massa. Vad jag längtar!!!!
 
Har gjort en "Att göra lista" för att inte glömma bort eller missa för mycket haha
 
 
Så nu sitter jag halvt nyvaken och försöker får något gjort. Har skrivit ner kontaktlista m.m. i ett anteckningsblock eftersom jag inte har någon mobil nu så är det samlat. Känns lite old school att inte göra det digitalt, men är så bekväm med allt tekniskt nu för tiden haha
 
Måste jobba vidare då! ~

Kommentarer:

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

Svar: Hej hej!Funderade först på att bli medlem men eftersom jag snart flyttar från Sverige och antagligen kommer ha mycket att göra så skippar jag det för den här gången. Tack för tipset ändå! :)
Amanda Henner

2012-09-13 @ 15:19:43
#2: sigrid

hej, vilken fin blogg du har!!
gå gärna in på min blogg och lägg en kommentar på förslag om utmaningar! :)

Svar: Tack så mycket!Försökte men är så dålig på att komma på sånt så tyvärr haha :)
Amanda Henner

2012-09-13 @ 15:21:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: