Kinder Surprise

2012-09-05
13:59:11

Det här med att planera..

Att planera och förbereda, det är något jag inte är särskilt bra på! I måndags fyllde min älskling 21 år och självklart ville jag fira honom. Han har ju gett mig resor, spadagar och allt möjligt när jag fyllt.
Först trodde jag inte att jag skulle ha pengar till det så sa bara att han ska få nåt ordentligt när vi inte hållet på att flytta så det får blir frukost på sängen så länge. Men dan innan får jag in pengar och så gällde det att komma på fort som fan vad man kan ge!! En trip till den stora gokart banan utanför Jönköping låter bra, så samlar ihop hans kompisar, lånar hans mammas bil och ger oss iväg. Problemet var att jag inte fick en vägbeskrivning utan alla 5 som satt i bilen satt och skrek olika. Vi kom alltså aldrig fram, hittade inte dit hahaha
Men men kul att köra bil, får ge honom nåt ordentligt när jag kan sen :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: