Kinder Surprise

2012-09-16
19:36:59

Crazyyy
Jahaaaaaa.... Håller på att kriga med vår hyresvärd lite..
 
Såhär ligger det till:
 
I början av september flyttade vi från lägenheten med september hyra betald, det är tre månaders uppsägning så alltså har vi två kvar. Men det blev ett stort missförstånd och hyresvärden så han trodde att vi bara drog (trots att hälften av våra saker är kvar i lägenheten) och därför bytte han lås. Alltså har vi inte kunnat ens gå in i lägenheten på hela månaden som vi har betalat för. 
Nu kräver han två månadshyror för att vi ska få hämta våra saker som är kvar vilket är väldigt fel (glömde jag säga att vi hyrde svart?). 
Och självklart har han slutat svara nu.. Ska säga att vi betalar en månad i taget som man ska göra, annars tar vi kontakt med hyresförvaltningen m.m. då han egentligen inte får hyra ut. Kaos!
Tycker vi egentligen bara borde betala en till då vi inte ens haft tillgång till lägenheten vår betalda månad. Ohhh jag orkar inte mer krångel! Vet att det bara kommer komma mer och mer på roadtripen, med flytten och allt. Puuhhh
 
Nu vill jag inte tänka mer på det för kvällen. Ska bara se på tv, ta det lugnt och umgås med mina roommates! 
 
 
 
Hahaha jag älskar den här bilden! Så otroligt söt när hon använder något som "stol".

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: