Kinder Surprise

2012-09-23
02:56:48

Chaufför

Så slutade det med att jag blev fylleskjuts ikväll till killen. Det värsta var när jag kom ut på motorleden och upptäckte att framlyserna på bilen jag lånat inte funkar och får panik. Svänger av så fort jag kan och får ha helljusen resten av vägen. Usch, kör den bilen igen!

Nu sitter vi hos en kompis med ett gäng men ska snart hem. Börjar bli ganska trött kan jag säga. Vart en lång och seg dag. Ha skittråkigt hela tiden och ändå har jag så svårt att faktiskt göra nåt. Känns dock inte så kul att vara med hundarna när det är kallt och regnar ute och vad ska man göra annars?

Men egentligen, snart blir de Barcelona!!
Läste lite om autobahn idag eftersom vi antagligen kommer köra på den och den verkar inte alla så farlig som alla säger. Visst att det är många olyckor men det är klart när det är fri hastighet. Man får ju välja hastighet själv och jag kommer ta det så som jag känner att jag klarar så det ska nog går bra!

Dags att åka hem nu ~


Kommentarer:

Riktig fin blogg du har :D <3

Svar: Tack så mycket! :)
Amanda Henner

2012-09-23 @ 11:20:40
#2: mysan

:D kolla gärna in min grupp på facbook de skulle göra min väldigt glad!
" Mysans änglar! "

Ps. Kom ihåg att Du är värdefull <3

Svar: Kollade den och jag säger bara att du är en riktigt underbar person (så som jag kan tyda det från det här lilla). Verkar som om du hjälper många med den gruppen, lycka till med den i fortsättningen :)
Amanda Henner

2012-09-23 @ 15:22:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: