Kinder Surprise

2012-09-20
20:59:02

8 dagar kvar!!!
Nästa fredag ger vi oss av alltså. Bort från Sverige, från kylan och blåsten, från alla falska människor som bara snackar skit, till BARCELONA!!
Kan fortfarande inte fatta att vi faktiskt ska flytta dit, kommer nog inte förstå försen jag faktiskt är där haha
 
Inte mycket kvar att fixa nu, behöver en bil till själva resan och sen bara lite småsaker. Spännande!
 
 
Nu har vi precis ätit. Köttfärsbiffar, potatis och sås (allt hemmalagat). Riktigt gott men är sådär äckligt mätt nu. Dumt eftersom jag köpt hem chips, popcorn, godis, choklad, gifflar och massa till myskväll men usch inte nu haha
 
Och min syster har tydligen köpt en systemkamera och vill fota mig i hiphop stil så det ska bli kul. Åker ner till Halmstad för det och träffa alla en sista gång innan vi åker på måndag har jag tänkt. 
 
Nu blir det movie time! ~

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: