Kinder Surprise

2012-10-17
16:17:17

Uppiggande!
Oh vad jag aldrig kommer tröttna på att ligga i solen och använda datorn! Så jäkla gött haha
 
 
Fast måste tillbaka till hundarna snart som är hemma. De blir så uttråkade annars och då vet man inte vad som kan hända. Men först måste jag hitta ett postkontor så jag kan köra lite kuvert och en sax för håller på att bil galen när det inte finns nån hemma!
 
Håller på att försöka starta en distansutbildning också. Först och främst vill jag läsa spanska, även om jag pluggar lite själv nu. Ger lite bidrag också ju och kan vara skönt att ha lite eget eftersom jag inte jobbar. 
Har också kollat om ett naturvetenskapligt basår eller vad det nu hette där man pluggar matte, biologi, fysik och kemi. Ändå väldigt bra ämnen att ha läst, speciellt eftersom jag funderar på att läsa vidare till ingenjör senare.Så får se vad jag får för svar i dagarna. Typiskt att det inte finns nån särskild distansutbildning i Halmstad!
 
Och dumma min skolan som kastar ut oss när vi redan förberett sista terminerna för distans med alla lärare. Nä det funkar inte för då kommer rektorn och säger att det inte går helt plötsligt! Blir så förbannad på henne, men jb
verkar ha förlorat kontrollen helt ju. Så bara skönt att slippa den skiten, jag väljer heller någon annan skit själv!
 
Min lilla sötnos som är så go o gla! ~
 
 

Kommentarer:
#1: LINA

fin blogg. Har du vart i London någongång? Jag var nydligen där och har lagt upp massor av bilder på min blogg och vill rekomendera att åka dit!!
Ta gärna en kik: http://linalackstrom.blogg.se

Svar: Tack! Nä men vill åka dit så blir nog nån gång snart :)Ska kolla genast :)
Amanda Henner

2012-10-18 @ 12:06:01
#2: jenny

härlig blogg! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Amanda Henner

2012-10-18 @ 16:29:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: