Kinder Surprise

2012-10-15
15:32:35

Unos sobres
Unos sobres betyder "kuvert". För att jag har skrivit det på min hand för att inte glömma köpa det :)

 
Här sitter jag nästan varje dag för att ha tillgång till internet haha Klagar inte direkt men ska ändå bli skönt att få tillgång till det hemma.
 
Igår var vi åter igen i ciutadella parken för att släppa hundarna lite. Då märkte vi även att man såg rätt in till leopadernas bur på zooet från hundgården! Tycker det är riktigt fascinerande att se såna djur. Vi har redan bestämt oss för att dra till zooet snart, som ligger vid ingången till parken.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En härlig och lagom händelserik söndag blev det. Funderar på att gå ner till Santa Marta och ta en kopp kaffe med Kifa snart. Gillar att jag får ha med mig hundarna där :) ~

Kommentar:
#1: jenny

ställ gärna en fråga i min frågestund! :)

Svar: Tänkte göra det, men kom inte på nåt bra haha :)
Amanda Henner

2012-10-15 @ 15:45:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: