Kinder Surprise

2012-10-15
21:50:02

Nya favoriten
Har nog fått ett nytt favoritställe här! Eller kanske inte det bästa stället som jag skulle gå till hellre än vissa andra ställen, men ett ställe där jag kan tänka mig gå ner till nästan varje dag för att ta en kopp kaffe och snacka lite :)
Santa Marta alltså, det mysiga caféet vid oss. De är så trevliga där varje gång jag går förbi och självklart när jag är där. Satt där en stund tidigare idag med Panda, drack kaffe och pluggade lite spanska. Har lite glosor som jag pluggar på just nu tills jag börjar nån distanskurs eller skola. Blev bjuden på nån kaka som jag inte riktigt vet vad det var men god var den ;)
 
 
Det jobbiga är att jag bara kan ta foto när Robin är med eftersom jag inte ha någon mobil så just nu är det lite bildbrist. Ska se om jag kan låna den när han är på jobbet någon dag. Annars ska han snart skaffa ett spanskt nummer (och förhoppningsvis får jag också det) så blir väl iPhone 5 då hihi :) ~

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: