Kinder Surprise

2012-10-23
23:14:22

I did it!!
Verkligen hela dagen, alltså flera timmar, har jag försökt få webcameran att funka. En inbyggd i laptopen och den ville bara inte funka. Har testat flera software och äntligen lyckades jag fixa det! Känner mig extremt duktig men med tanke på att det tog att bra tag så kanske man borde skratta lite åt sig själv istället hahaha
 
 
Och precis när jag ska testa den så tycker Kifa det är en jättebra idé att lägga sig o sova på min arm. Men hon är ju söt så vad ska man göra? 
 
Annars en ganska händelselös dag. Vart och handlat, vart ute med hundarna, åkt inlines (för första gången på väldigt länge, vilken känsla!) och.. ja, suttit vid datorn.
 
Nu: ut med hundarna igen ~

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: