Kinder Surprise

2012-10-24
18:05:07

En bra dag
Idag känns bara.. Bra! Detta skulle egentligen vara mitt morgoninlägg men blev inte riktigt så haha
 
Har sprungit ca 40 min. Är en riktig energikick att kunna göra det längs havet i sol.
 
 
 
 
 
Fick solen i ögonen så kunde knappt se haha
 
 
Man kan se fina sandskulpturer längst stranden också som vissa försörjer sig på. Grymma är dem verkligen!
 
 
Klagar inte på att få träna här!
 
 
Finns många parker här omkring, delvis den här med en liten skatepark.
 
  
 
 
Och ikväll kommer Matilda också! Ser verkligen fram emot de två veckorna hon ska vara här så jag slipper vara själv hela dagarna när killarna jobbar :) ~

  

Kommentarer:

Klicka på bilden i det här inlägget & hjälp mig att vinna en ziperall :D Ifall du kommenterar i inlägget jag länkar här nedanför att du klickat på bilden så länkar jag din blogg i ett inlägg på min blogg som tack! :)
http://idahtt.blogg.se/2012/october/gullig.html När jag skickar detta till dig så behöver jag minst 41 poäng för att vinna och 1 klick på bilden ger 1 poäng! :)
tacktacktack ifall du orkar göra mig den här tjänsten! :D

2012-10-24 @ 18:31:40
#2: assala

vilken fin blogg!:)
ta gärna en titt på min med & släng gärna in en kommentar!:)

2012-10-27 @ 20:46:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: