Kinder Surprise

2012-10-16
15:41:32

Duktigt va?!
En ny dag, full med möjligheter!
 
Hahahahah nä men det är ju faktiskt sant, om man bara vill och försöker :)
 
Jag känner mig i alla fall duktig som vart ute och sprungit med Kifa och fixat tvätten. Ganska soft att bara hänga ut allt på balkongen. Aldrig i vägen för något och sen behöver man inte tänka på det försen det är torrt. Måste säga att jag inte saknar att ha tvättstuga och nån timma i veckan att tvätta!
 
 
   
 
Känns härligt att vara igång med träningen igen. Ska köra lite yoga imorgon hade jag tänkt mig och så småningom testar jag nog nya grejer och ökar svårigheten. Dags att svettas!
 
Håller dessutom på att kolla runt lite med surfing eftersom det är något jag alltid velat lära mig, och nu när jag har chansen så tänker jag inte missa den. Finns dels en club 5 min från oss men den är nog ganska dyr, annars finns det surfshopar med lektioner lite här och där. Skulle bli överlycklig om jag faktiskt började surfa! ~

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: