Kinder Surprise

2012-05-21
08:54:39

Uppdaterat skohyllan!
Japp förra (eller förrförra??) veckan så knappade jag hem några nya skor! Alltid blir man glad av det, även om det till stor del är ren impulsivitet haha
Uppdraget var egentligen att bara köpa ett par nya skor till vardagen, men när det först inte funkade att beställa de jag vill ha (se nedanför) så halkade jag in på avdelningen med högklackat hehehe...
Så blev två festskor och sen plus de vanliga haha ni kan tänka er att killen inte blev glad eller?
Först fick jag inte behålla dem men det gjorde jag ändå! Fyller ju trots allt år snart. Om 4 dagara wooooh!!!!
Men nu är det skola som gäller, måndag, första dan på veckan, vädret är underbart, är nästan frisk och jag har flera nya skor samtidigt som jag snart får pengar (lön samma dag jag fyller!) så jag kan köpa lite nya kläder :D
Sayonara ~

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: