Kinder Surprise

2012-12-16
18:33:39

Varning för känsliga bilder!
Okej, nu ska jag alltså berätta om en väldigt hemsk grej, som samtidigt är skit kul!
 
Häromdan när jag går utanför dörren ser jag något som ligger vid trottoarkanten nån meter bort.. Det är alltså en död katt. Inget kul, självklart inte. Men den har blivit ihjälskrämd, och det syns så väl! Gapar stor med uppspärrade ögon och svansen rätt ut. Det roliga är ju att han faktiskt sket på sig hahaha
 
 
Och ja.. Vi funderar faktiskt lite på om det är Panda, Mikes hund som skrämt ihjäl katten heh
 
Och när vi ändå är inne på det här med djur..
 
Igårkväll när jag var ute med Kifa skulle hon precis hälsa på en annan hund hon brukar leka med här på stranden. När vi är nån meter ifrån ser jag plötsligt en kille komma springandes med en storbjälke, och slår med den allt han har på hundens rygg! Jag blir helt förskräckt och fryser till, vet inte vad jag ska göra. Ser att han tänker slå den igen men ägaren till hunden (en av de som bygger såna otroliga sandskulpturer här) har självklart hunnit reagerar och jagar bort honom med en spade samtidigt som han fortsätter jaga hunder..
 
Jag vet inte vad det här egentligen handlade om, någon orsak till attacken fanns säkert men det finns väl aldrig orsak nog för att göra en sån sak?? 
Ska snart ut med Kifa igen och gå bort och kolla hur det är med hunden nu, såg bara att han haltade iväg igår. Stackarn....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: