Kinder Surprise

2012-08-22
18:45:33

Som det kan gå
Igår var så bra! Fick godkänt på teoriprovet, saker börjar ordna upp sig och lärarna hjälpte mig för att jag ska kunna slutföra så mycket plugg som möjligt innan jag blyttar till barca. Har jag sagt det? Efter jul flyttar vi till Barcelona! :D
Ja, idag var mindra bra, redan från morgonen. Vaknar och märker att jag försovit mig så får panik och börjar bråka med killen bara för det. Hinner bara klä på mig innan jag måste dra och övningsköra innan jag kör på direkt efter vilket jag kuggade på. Blev helt knäckt och bröt ihop (lite småpatetiskt) och började bråka med killen ännu mer för det.
Men nu är det bättre. Ska köra på på onsdag och då ska jag minsann klara det!!
Ska fortsätta drömma om barcelona nu, ádios ;)
En dag på stranden :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: