Kinder Surprise

2012-08-31
13:02:35

Problem?
Vilka j*vla problem man stöter på hela tiden nu när vi är på väg! Nu hade det blivit en stor missuppfattning mellan oss och vår hyresvärd. Vi hade förklarat för honom att vi flyttar nu (har betalt så vi har lägenheten resten av månaden) och sen skulle några kompisar till oss ta över den så han inte behöver tänka på det riktigt. Men då trodde han bara att vi tänkte dra och skita i allt så han beslagtog våra saker som var kvar i lägenhet, ringde min mamma så att hon fick spel och massa skit! Tack o lov har vi lyckats lösa det nu men det var inte kul kan jag säga.
Sen så är det ju hela den här ekonomiska biten. Tänk på det när ni ska flytta utomlands, det är svindyrt! I för sig så har jag en del annat som måste betalas. Körlektioner, försäkring för hunden, hyra, köpa bil, bensin och ja.. Lite mer haha kommer bli helt pank ju!
Nu ska jag snart med till killens mamma så får vi se hur det går där, hon har en tendens att vara väldigt negativ så får lysa upp med det positiva hel enkelt :)
 
Nyvaken?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: