Kinder Surprise

2012-08-11
10:02:11

Här händer det grejer!
Jaha ja, att gå upp vid 8 på morgonen är verkligen inte min grej. Bara för att jag ska jobba hela dan, gör inget bättre. Men jobba måste man och gillar ändå mitt jobb! :)
Snart kommer det ändå bli tidiga morgnar då skolan börjar nästa vecka. Inget jag ser fram emot alls, blivit så insatt i arbetslivet ju!
Fast vem vet, kanske inte är kvar här så länge till! Min spontana pojkvän har i princip bestämt att vi ska flytta till Barcelona och läsa sista året på distans så fort jag är klar med körkortet (alltså nästa månad!!!) så ja, vi får väl se haha måste göra så mycket annat, svårt att bara lämna allt så plötsligt och har ju 3 mån uppsägning på lägenheten. Men jag förnekar inte, det skulle vart helt underbart och tror jag hade stortrivs!
Nu måste jag dock ila iväg! Mycket att förbereda på restaurangen eftersom det är jag som öppnar.
Good luck with your life!
Jag och mina älsklingar! En underbar dag på äventyrslandet var det (ja, vi är som små barn ibland med ruchekanor är kuuul!!)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: