Kinder Surprise

2012-04-25
20:14:46

Vill ha!!
Om exakt en månad fyller jag år.. Borde jag inte ha lite nya skor och kläder till dess? ;)
Från nelly.com, LIKE
De här skorna har jag gillat länge, såg dem först på DNA i stan. Perfekt till sommaren ju!
Och de här.. Så jäkla snygga med lite färg. Sommar sommar sommar!!! Märks det att jag längtar eller? :D
Och dem här var riktigt stila tycker jag! Kanske lite för stiliga för mig men finns alltid tillfällen för allt ;)
Det här är ju bara en bråkdel av vad jag vill ha, tror ni kan känna igen er haha
Det konstiga är att innan har jag hittat huuur många snygga skor som helst men nu helt plötsligt känns det som om alla har försvunnit?? Kanske kollar på fel sida förvirrad som jag är hahahahah

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: