Kinder Surprise

2012-04-02
14:21:30

Håller igång!
Känns att jag är igång ordentligt nu, wohoo
Sprang en ordentlig runda innan till pappa och sen tillbaka. På tal om pappa, han fick en valp för nårga dagar sen och den är bara underbart söt!!
Ohh vad jag vill ha en hund...
Lille Laban. Gulligt att han döptes till det trots att han är svart :)
Igår var det fullt ös. Först en springrunda på morgonen, sen 1,5 h badminton med familjen, powerwalk till jobbet och så springer man ju runt där en del också. Duktig känner man sig!
Nu är jag jättetrött av nån anledning, funderar på att ta en kopp kaffe för att piggna till. Ska jobba vid 4 så då gäller det att vara alert!
Tror faktiskt jag ska göra det så kaffebryggaren nästa! ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: