Kinder Surprise

2012-04-01
11:03:02

"En bra start på dagen"
Nej, jag äter inte såna där flingor. Det bara fastnade lite på huvudet nu när jag gör mig redo för att dra ut och springa! Har alltid gillat att springa och nu har jag även ett mål: i augusti är det ett halvmaraton kallat Prinsens minne som jag bestämt mig för att delta i! Aldrig direkt haft nåt mål innan förutom att klara springa 5 km på gympan eller hålla mig i form men nu så!
Sen klockan två kommer mamma och hämtar mig för att spela badminton. Värsta träningsdagen men jag klagar inte. Och inte nog med det så börjar jag jobba klockan 4. Sista dan på praktiken som jag verkligen kommer sakna. De här två veckorna har vart skitkul :D
See ya later ;D
Lite stökigt på rummet kanske..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: