Kinder Surprise

2012-04-17
19:49:47

Bara att bita ihop!
Då sitter man i sängen och väntar på tvätten efter en lång dag med skola, övningskörning och lägenhetsvisning. Är egentligen nöjd med det men måste få skolarbete gjort också. Ska göra ett arbete om en matkultur och tror det blir Spaniens! Så härligt land, så härligt folk och bara så härligt!! Var i Gran Canaria i november med mamma, hennes kille och hans släkt och fy f*n va kul det var, och dessutom att kunna sola samtidigt som de där hemma går och shoppar vinterjackor ;)
Körningen gick bra annars, liet småsaker man behöver öva på så klart men satsar på att fixa det tills när jag fyller år (25 maj)
Och lägenheten, en 1a i närheten där vi bor nu. 1000 kr billigare i månaden och vi får något eget, just nu delar jag och min pojkvän med en annan ju vilket börjar bli lite jobbigt :P
Så det skulle bara vart perfekt!
Men nu får jag sluta dra ut på det och börja göra researchs. Borde kanske stänga av tvn också haha
Buenos noches!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: